fredag 24. september 2010

Ny økt i skjulet

Jeg og Robin J tilbringte gårdagen i skjulet.
Klokka 03.00 var alt på plass og vi krøp inn i posen.
07.00 titter jeg ut , da sitter det ei ung havørn rett ovenfor telte.
Var ikke mange ørn innom iløpet av dagen,
4 Forskjellige ørner , 3 Havørn og 1 Kongeørn som ikke
ville sette seg på åte. Reven var også denne gangen og
lusket i skogkanten.
Vi hadde ørn fra vi stod opp kl 07.00 og frem til 13.00.
Nå kan jeg ikke vente med og gå inn i skjulet igjen ,
har så lyst og få kongeørna ned på åte.

2 kommentarer:

  1. Fine bilder,ser absolutt potensiale i bruk av annet en 200-300 mm på plassen. Da er kongeørna neste mål å få ned på åtet.

    Ketil O

    SvarSlett
  2. Kjempe artig å følge der.. Artig bilde nr 1
    Akkurat nå synes jeg det er utrolig dumt at det er så langt mellom Romsdalen og Tromsø... :D
    Gleder meg til flere bilder...

    ha en fin helg Ruben..det er kjempe artig å se din unike framgang og iver med fotoapperatet..

    Monika

    SvarSlett