lørdag 12. mars 2011

Møte med reven

Det er andre gangen jeg har fått god mulighet til og fotografere rev.
Da jeg oppdaget reven var det bare og løpe bak i bagasjerommet og få fram kamera,
mamma var ikke særlig fornøyd med at hjembaksten gikk føyken. 
Men jeg synes det var verdt det, selfølgelig var også lyset denne gangen elendig.
Var så vidt autofokusen klarte og fokusere og jeg måtte bruke blits.
Tok rundt 100 bilder av reven og på slutten klarte jeg ikke og fokusere lengre.
Lagt ved noen bilder, lagt ved noen dokumentasjon bilder, ikke særlig fornøyd med resultatet.




1 kommentar:

  1. Heisann!

    Reven er en herlig krabat og du har fått en fin serie av den. På det siste bildet ser det nesten ut som den sier at nå får det være nok. Ha en fin helg!

    Hilsen Svein E. Børresen

    SvarSlett